Кошик
3156 відгуків
Lala Vape
+380 (66) 400-01-30
Кошик

Як виробляти рідину для електронних сигарет у 2021 році?

Як виробляти рідину для електронних сигарет у 2021 році?

Привіт всім виробникам Е-рідин!)

Залишилося зовсім небагато днів до 2021 і цей рік, що настає, мабуть, самий несподіваний для нас усіх... Проте це лише на перший погляд! Забігаючи вперед поділюся, що не все так погано, насправді.

У цій статті постараюся максимально виразно пояснити до якого рішення ми прийшли для продовження введення бізнесу в сфері виробництва Е-рідин, при цьому залишатися на плаву і в рамках нового законодавства. Ні для кого не секрет, що акциз - це добре, і в цілому цей день повинен був настати рано чи пізно, однак те, що надали нам "з верхів" - практично неможливо пов'язувати з сучасними реаліями. Все було б добре, якщо приміром 3грн/мл ми платили за готову продукцію за прикладом "30мл рідини - 90грн податок", однак для запуску такого виробництва кінцевий продукт подорожчає не на 90грн, а на щось близько +300-400грн, що вже кардинально змінює картину. Це без урахування покупки ліцензії вартістю 500000грн/рік, білого приходу компонентів (які теж будуть мати ціну вище, ніж зараз) та інших принад. Одним з важливих нюансів - документація кінцевих вейп-шопів на реалізацію підакцизної продукції. Тут ФОП другого типу вже не спрацює (потрібен перехід на загальну систему оподаткування та РРО). Всі ці процеси в цілому можна виконати і отримати кінцевий продукт із акцизною маркою і всіма документами, однак тут доганяє ключове питання: чи потрібно?

Розглянемо другий сценарій, де у виграші залишаються як постачальники/виробники, так і шопи/кінцевий споживач.

З урахуванням вищесказаного, оптимальним і ідеальним рішенням на сьогоднішній день буде поділ Е-рідини на окремі компоненти. Їх усього три. Пройдемося по всім компонентам:

     

1. Ароматизатори і Пропіленгліколь:

Беремо ці два компоненти як одне-єдине тільки тому, що ароматизатори фактично складаються з пропіленгліколю і при отриманні ТУ немає необхідності їх розділяти. Питання наявності і ТУ УКТЗЕД кожен виробник може зробити для себе при необхідності, і при необхідності ви зможете скачати сертифікати якості з нашого сайту (сертифікати будуть додані дещо пізніше). Ароматизатори в даному випадку потрібно надавати у вигляді готового преміксу в стандартному флаконі, куди залишиться додати гліцерин + бустер. Тобто новий формат - замість готової рідини йде виробництво преміксів аром + підгін пропіленгліколю таким чином, що б кінцевому споживачуа залишалося доповнити склад виключно гліцерином (для отримання нульовки) і нікобустером (для отримання певної міцності). Наприклад, якщо кінцевий продукт передбачає співвідношення vg/pg 50/50, то половину флакона потрібно заповнити тільки аромами і при необхідності долити пропіленгліколю. Решту 50% флакона залишаємо порожнім.

 

          2. Нікотиновий бустер:

Тут поговоримо трохи докладніше😁

Бустер в даному випадку аналогічно преміксу ароматизаторів+пропіленгліколю - не підлягає оподаткуванню, т. к. не є сумішшю для прямого застосування в електронних випарниках. Це другий товар з комплекту, який ми пропонуємо додати в продаж. Самі бустери на перших стадіях запуску будуть у форматі 1.5 мл/500мг для солі і 2мл/100мг для органіки. Такі обсяги дозволять кінцевому споживачеві зручно маніпулювати з вибором міцності, використавши один або кілька бустерів для отримання бажаної міцності. Виглядати будуть бустери як на фото нижче, з можливістю відкривання БЕЗ застосування сторонніх предметів (ножиць і тд). Для розкриття бустера досить крутити кришку навколо своєї осі.

Попередні розцінки бустерів:
Сіль 1.5 ml/500mg Органіка 2ml/100mg
шт. ціна в $ шт. ціна в $
< 99 1.4 < 499 0.7

Оптові розцінки для вейп-шопів і виробників в Телеграм @LaLaVape

Ціноутворення буде коригуватися в міру "розгону обертів" та налагодження виробничої лінії. Є круті плани та ідеї в цьому напрямку, які можливо здійснити лише по закінченню певного часу. У ці плани входять як здешевлення їх вартості, так і надання додаткових можливостей нанесення друку, пакування в коробки замовника і тд, що дозволить кінцевому користувачеві купити набір преміксу + ваш брендований бустер.

Разом з бустерами всі наші клієнти отримають Сертифікат Якості, ТУ та УКТЗЕД, що в свою чергу дасть повне право на подальшу безперешкодну реалізацію продукції не маючи ніякого прямого відношення до рідин для електронних сигарет.

 

          3. Гліцерин

Тут є дві дороги.

  • Пропонувати вейп-шопів свій гліцерин у броньованому флаконі, що б у споживача була можливість "придбати повний набір всіх компонентів вашого бренду.
  • Залишити гліцерин вейп-шопу, де кожен продавець зможе скористатися можливістю продавати додаткове сировину.

 

Підвівши підсумок, давайте розглянемо плюси і мінуси другої схеми і порівняємо його з першим варіантом.

Мінуси:

  1. Незручність. Як для виробника, так і для шопа - це ніби як додаткова турбота, але тут не все так однозначно, тому що пізніше буде більше плюсів 😂
  2. Більше тари (збереження екології доведеться трохи відкласти, на жаль.)

Плюси:

  1. Максимальне збереження вартості кінцевого продукту. Як не крути, всі маніпуляції будуть марними, якщо постраждає "кишеню кінцевого споживача". Розрахунки на прихід бустера і подальшу його реалізацію кожен зможе порахувати самостійно, з урахуванням середньої націнки х2 для кожного учасника ланцюжка постачальник > виробник/шоп > кінцевий споживач).
  2. Відсутність потреби в створенні різної міцності.   Якщо раніше виробнику і магазину потрібно було дбати про наявність рідин різної міцності, то з новим форматом це питання пропадає. Достатньо мати премікс і нікобустер. Звідси відразу витікає декілька нових можливостей:
  • Кінцевий споживач зможе самостійно перебуваючи в магазині вибрати будь-яку кількість бустерів для отримання необхідної міцності.
  • Частково розширюється загальна лінійка раніше існуючої міцності. Наприклад, якщо ви виробляли міцність 25 і 50мг, то тепер можна буде замішувати значно більше різновидів, використавши всілякі комбінації бустерів.

3. Менше заморозки сировини. З-за відсутності потреби у створенні різної міцності, виробникам/шопам ну потрібно зберігати велику кількість сировини. При цьому, цей факт ніяк не вплине на загальну кількість продажів і навпаки, дасть можливість універсально використовувати кожен премікс/бустер за критеріями покупця.

4. Відсутність необхідності переходу на загальну систему оподаткування та наявність РРО. Оскільки немає підакцизних товарів - немає необхідності в наявності ліцензії та інших допусків до роботи з підакцизними товарами.

     5. Збереження/збільшення прибутку для виробників і вейп-шопів з продажу одного набору. Для детального розуміння цього пункту - кожному потрібна своя індивідуальна калькуляція 😁

6. Непорівнянна з акцизною продукцією вартість кінцевого продукту.

 

Для залучення додаткової аудиторії до своєї продукції, настійно будемо рекомендувати всім виробника брендувати свої бустери з допомогою презентабельних коробок. Це допоможе кінцевого споживача відразу купувати набір з декількох бустерів (попередньо, в одному блістері буде 4 або 5 бустерів) вашого бренду, адже мати набір від улюбленого виробника завжди приємніше. У шопів ж буде можливість надавати знижки при купівлі набору бустерів, отримавши такий собі "міні ОПТ". На коробках буде можливість нанести всю інформацію стосовно рекомендацій до застосування, коду УКТЗЕД, ТУ і тд.

Так, виглядає все як божевілля. До такого формату потрібно звикнути всім учасникам ринку. Але об'єктивно, на поточному етапі це актуальний і робочий метод продовжувати свою діяльність у 2021 залишаючись при цьому не на тіньовому ринку.

P. S. старт продажів орієнтовно після свят ✌️

Для живого обговорення деталей залітайте в наш нещодавно створений телеграм канал  

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner